klik sini gak

Sunday 24 March 2013

SEKSI@TERKINI !!! GAMBAR BOGEL AMINA DI FACEBOOK DIKECAM

Seorang gadis topless yang bernama amina dikecam ulama selepas dia memuatnaik gambar foto yang menunjukkan dia menconteng payudara sambil menghisap rokok sebelum gambar separuh bogel tersebut tersebar di laman sesawang Facebook hingga menimbulkan kemarahan ramai..
Gadis berusia 19 tahun yang dikenali sebagai Amina mula menimbulkan kontroversi dengan gambar lucah separuh bogel topless miliknya yang tertulis beberapa perkataan arab yang bermaksud "badan saya milik saya"..

Hal tersebut menimbulkan kecaman ulama-ulama di Tunisia yang menegaskan bahawa remaja perempuan tersebut harus dikenakan hukuman rejam atas kesalahan melampau yang dilakukannya itu..Hukuman rejam dengan batu tersebut perlu dikenakan kepada gadis itu bagi mengelakkan perkara yang sama menjadi wabak dan berlaku lagi..



Hukuman yang diputuskan oleh Suruhanjaya Pencegah Maksiat Tunisia itu dibuat berdasarkan hukum islam yang mana gadis separuh bogel tersebut boleh dikenakan hukuman sebat sebanyak 80 hingga 100 kali..Bagaimanapun menurut Alami Adel yang mengetuai suruhanjaya tersebut, hukuman rejam sampai mati perlu dilaksanakan berikutan kesalahan gadis tersebut sangat serius..

Laporan media Tunisia menyatakan bahawa tindakan bodoh wanita separuh bogel tersebut mengundang kemarahan ramai yang mana dia turut dilaporkan menerima ancama bunuh dari orang yang marah dengan tidakannya yang menconteng payudara..

Amina merupakan salah seorang anggota kumpulan FEMEN iaitu pergerakan/pertubuhan aktivis wanita sedunia sebelum itu turut dikatakan mempunyai sakit mental..

Pada hari Khamis lalu, laporan turut menyebut bahawa laman Facebook tidak bermoral milik pergerakan aktivis wanita FEMEN turut digodam oleh anonymous yang dikenali sebagai Al-Angoursebelum digantikan dengan ayat-ayat suci Al-Quran..

FEMEN merupakan sebuah pertubuhan di Ukraine dan dilaporkan sering mencari wanita yang sehaluan dengan mereka untuk melancarkan protes dalam keadaan separuh bogel dan juga telanjang bulat yang kononnya memperjuangkan nasib dan hak kaum wanita


sumber : buatbest.blospot.com

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...