klik sini gak

Wednesday 17 April 2013

ISU SEMASA@TERKINI !!! BAYI 3 BULAN PENGHIDAP KANSER MATA

Assalamualaikum san selamat sejahtera semua kepada jiran-jiran nenek dan yang baru mula nak jenguk laman nenek ni. ok disini nenek nak kongsi sedikit cerita yang amat menyentuh hati nenek. jom ikut nenek jelajah cerita sedih ni.

[ read more ]


Muhammad Haidar Bin Zahidi di lahirkan pada 3/1/2013 ( 3bulan) merupakan bayi comel yang dilahirkan normal. Menurut bapanya Zahidi Azhar, anaknya menghidap kanser mata di mana mata sebelah kanan tidak boleh lagi digunakan terpaksa di buang melalui pembedahan manakala mata kiri kini telah menghampiri stage 3 kanser. 

Bapanya memohon semua warga Malaysia yang prihatin berdoa agar anaknya cepat sembuh bagi menghadapi kimoterapi pada 1/5/2013 ini di Hospital Kuala Lumpur .

Sekiranya anda ingin menghulurkan bantuan sila hubungi 157139695983 mbb noorhayati samsudin dan sekiranya anda ingin melawat anaknya yang baru sahaja dibenarkan pulang dari hospital, bolehlah ke 279-5-7 lorong tampin 10150 Georgetown Penang.


sedih nenek bila terbaca artikel ni..nenek baru dapat cahaya mata,bile baca artikel ni,nenek hiba sangat dan nenek harap dijauhkan perkara sebegini..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...