klik sini gak

Sunday 24 March 2013

BERITA@TERKINI !!! POTONG ANU BAPA

Kuala Terengganu: Disebabkan terpengaruh dengan ajaran sesat yang dipelajari di internet, seorang penyelia kilang memotong kemaluan bapanya sendiri di kediaman keluarganya di FELDA Kerteh 6, Ketengah Jaya, DUngun, awal pagi semalam.

Artikel selanjutnya Klik dibawah


Dalam kejadian jam 4.15 pagi itu, suspek yang berusia 40 tahun dan bekerja sebagai penyelia kilang di Balakong, Selangor dikatakan memotong kemaluannya selepas melihat bapanya berusia 67 tahun yang juga bilal masjid berlumuran darah menahan kesakitan. 

Ketua Jabatan Siasatan Jenayah Terengganu Asisten Komisioner K Manoharan berkata, suspek turut memperdaya abang iparnya berusia 46 tahun supaya turut memotong kemaluan bagi memenuhi ‘syarat’ ilmu berkenaan, tetapi lelaki itu melarikan diri.



“Suspek dipercayai terpengaruh dengan ajaran sesat dipelajari melalui laman web menyebabkan dia tergamak bertindak sedemikian,” katanya ketika ditemui di Ibu Pejabat Polis Kontinjen Terengganu di sini, semalam


Menurutnya, sebelum kejadian, suspek ada menghantar SMS kepada seluruh ahli keluarganya supaya pulang berkumpul di rumah mereka terletak berhampiran masjid dengan alasan dunia akan kiamat pada hari Jumaat.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...